Beauty Box FAQs

  När skickas min box?

Boxen skickas den första vardagen i varje månad.

 Vilka betalningsmetoder godkänner ni?

Du kan bara prenumerera på Beauty Box med kortbetalning. Du kan tyvärr inte betala för din Beauty Box med PayPal eller Klarna faktura. Har du en Beauty Box i varukorgen och väljer PayPal eller Klarna kommer ditt köp inte att gå igenom.

  När drar ni månadsbetalningen?

Vi drar månadsbetalningen den 1a vardagen i varje månad i samband med att boxen skickas ut.

  Kan jag ångra mig och avbryta prenumerationen?

Du har 14 dagar på dig att avbeställa din prenumeration. Kontakta kundtjänst genom ditt kundkonto som hjälper dig med detta. Är du mitt inne i din prenumerationen kan du ändra dina inställningar i ditt konto så att prenumerationen inte förnyas när prenumerationsperioden är slut.


  Hur gör jag för att prenumerationen inte förnyas?

Avbeställ din prenumeration senast den 22a i den sista månaden i din prenumerationsperiod. Logga in på ditt kundkonto och kontakta kundtjänst som hjälper dig med detta. Alternativt kan du ändra dina inställningar i ditt konto så att prenumerationen inte förnyas. Denna funktion hittar du under 'prenumerationer'. Du kan stänga av förnyelse-funktionen när som helst men kom ihåg att göra det innan den 22a 
i den sista månaden i din prenumerationsperiod. 
Se våra Köpvillkor för mer information.


  Jag har avbeställt min prenumeration men boxen är på väg till mig ändå.

Om du har avbeställt din prenumeration inom 14 dagar efter ditt köp och boxen är på väg till dig ändå ska du kontakta kundtjänst som hjälper dig att returnera boxen och återbetalar prenumerationssumman till dig.


 Min box är skadad, vad gör jag?

Om du har tagit emot en skadad box ska du kontakta kundtjänst genom ditt konto med befogad bild och beskrivning på de skadade produkterna. Kundtjänst kommer att hjälpa dig med en lämplig åtgärd.


  Jag har returnerat min Beauty Box men har inte fått pengarna återbetalade ännu.

Din återbetalning eller byte kommer att göras så snart vi har bekräftelse från lagret att boxen är tillbaka hos oss. Vi mejlar sen till dig och informerar dig om detta och när pengarna är tillbaka i ditt konto.


  Det är problem med min månadsbetalning, vad gör jag?

Om vi meddelar dig om att det har uppstått ett problem med din månadsbetalning ska du logga in på ditt konto. Skicka aldrig betalningsuppgifter i mejl. Kontrollera och ändra vid behov dina betalningsuppgifter i ditt konto. Behöver du hjälp med detta ska du kontakta kundtjänst genom ditt konto.


 Rabatter/Erbjudanden

Vi ger väldigt sällan rabatt på Beauty Box. Om du trots detta har fått använda en rabattkod med ditt köp, observera att denna inte gäller för resten av din prenumeration utan endast på din första box. Resten av boxarna betalar du för ord. pris.