Kontakta oss

E-post:

Det bästa sättet att kontakta oss är via vårt meddelandecenter genom ditt konto (logga in för att skicka ett meddelande till oss). Vi strävar efter att svara på ditt meddelande inom 1 arbetsdag. Använder du meddelandecentret kan både du och vår kundtjänst lätt hålla koll på alla meddelanden och beställningar på ett och samma ställe.

Om du har en fråga som du vill ha besvarad kan du även spana in Vanliga frågor som förklarar hur du använder sidan, gör en beställning, registrerar ett användarnamn och hur du spårar dina beställningar.

Hittar du inte svaret på din fråga får du gärna använda meddelandetjänsten. Klicka här för att komma i kontakt med kundtjänst.

PM i Facebook

Är du på språng eller inte har dina inloggningsuppgifter till hands kan du skicka ett pm till vår facebeook. Inkludera gärna ditt beställningsnummer så kan vi snabbare hantera ditt ärende.

Post:

Lookfantastic Customer Service Department
The Stables,
Gadbrook Park,
Northwich,
CW9 7RA,
Storbritannien

Du får gärna skriva till oss på adressen ovan. Skicka INTE tillbaka beställningar till den adressen. Om du vill returnera en vara ska du istället kontakta kundtjänst som hjälper dig med detta.

VANLIGA FRÅGOR

  1. När kommer min beställning?
  2. Vad är villkoren och bestämmelserna för rabatter
  3. Leverans och tull
  4. Kan jag spåra min beställning?
  5. Hur skickar ni era paket?
  6. Vad är era villkor och bestämmelser för tävlingar?
  7. Vilka länder levererar ni till?
  8. Vilka betalningsalternativ finns?


VILL DU JOBBA PÅ LOOKFANTASTIC?

Skicka ditt CV till recruitment@thehutgroup.com

SAMARBETEN

Om du vill prata med någon om att samarbeta med The Hut Group eller om att ha dina produkter eller varor på någon av dess sidor ska du kontakta partnerships@thehutgroup.com